Акцiя
За заказ понад 1000 грн доставка безкоштовна Постійні знижки На третій товар в замовленні знижка 10%
Фільтри
Ціна

ANDY WOLF

Австрійський оптичний бренд Andy Wolf був заснований в 2006 році Андреасом Піркхаймом і Вольфгангом Шойхер. Власне тому марка і називається Andy Wolf. Ідеєю проекту Andy Wolf стало створення стовідсотково австрійського продукту, в якому технологічні інновації поєднувалися б з копіткої ручної роботою і красивим авангардним дизайном. Завдяки блискучій реалізації ідеї менш ніж за десять років окуляри з тихого австрійського Граца змогли підкорити весь світ. Сьогодні їх можна побачити не тільки в самих «просунутих» оптичних салонах, але і на головних подіумах модних столиць. До числа прихильників Andy Wolf належать найвідоміші люди планети, зокрема сер Елтон Джон, Ерік Клептон, Леді Гага і навіть Роман Абрамович.

8 650 грн
11 295 грн
8 990 грн
7 650 грн

оправы andy wolf, оправы энди вульфANDY WOLF – австрійський бренд не масового виробництва. Бренд, який менше ніж за десять років підкорив самі концептуальні салони оптики і модні подіуми. Перша колекція вийшла в 2006 році, а їй передували довгі вечори за келихом австрійського вина і обговорення найдрібніших деталей проекту.

Головним завданням проекту стало відступу від існуючих трендів і створення чогось індивідуального і впізнаваного. Перша колекція стала натхненням ретростиля і власним виразом бренду про прекрасне.

Австрійські оптики спочатку не оцінили дух і ідеологію бренду, але всесвітня популярність не змусила себе довго чекати і продажу оптики вже в 2014 році досягли близько 60 тисяч екзепляри.

Виробництво окулярів - це виключно австрійська фабрика з успішною 60-річною історією. Творці пішли не шляхом здешевлення собівартості як інші бренди, а шляхом збереження австрійського духу, еконаправленій, соціальна відповідальність, створення нових робочих місць для австрійців і звичайно збереження європейських стандартів виробництва.

Персонал, який виготовляє оправи, відрізняється високою кваліфікацією і любов'ю до того, що робить. Створення однієї оправи складається більш ніж з 90 операцій і це тільки ручна робота. В основі оправи використовується італійський плаcтік, який зарекомендував себе одним з кращих в світі. Головною особливістю бренду виступає відсутність логотипів. Це позиція бренду, яка відрізняє його від інших і розкриває основною ідеологію творців. NO LOGO - це вираження індивідуальності людини і того, що він не рекламний носій, і центр уваги - це сама людина, але ніяк не бренд.

Окуляри для бренду - це пропозиції найрізноманітніших форм. Це вищий рівень ретрошіка. Це окуляри не для модників і не для боязких натур. Це окуляри для людей з високим почуттям гідності і умінням носити певний дизайн. Саме по оправі і її дизайні можна сказати як мислить людина і очем він думає.
Якщо говорити про ексклюзив то його не повинно бути багато. Дотримуючись такої думки кожна модель колекції випускається обмеженим тиражем в 500 одиниць. Але оновлення модельного ряду обов'язково відбувається три рази на рік. Так що у кожного є прекрасний шанс встигнути вибрати свою індивідуальну оправу або сонцезахисні окуляри

.